Blut evet 20.haftadan sonra sanırım annenin duygularını hissedebiliyormuşlar bende ultrasonda da denk gelmiştim kahkaha attım bi kere o ara gülümsüyordu detaylı ultrasondaydım doktorum fotoğrafını bile almıştı gülümserken ben ağladığımda çok hareketli oluyor o yüzden sürekli konuşuyorum onu çok sevdiğimi söyleyip karnımı okşuyorum hep sizde kendinizi rahatlatıp konuşun bebeğinizle 🥰🥰