Bukettt1 Merhaba 2 hamileliğimde farklı geçiyor. İlk hamileliğim çok güzeldi çok mide bulantım yoktu oğlum oldu. Bu hamileliğimde çok bulantım oluyor değişik zor geçiyor cinsiyetle alakalı olabilir mi ?
Cscn Bukettt1 alakası yok ben de ilkinde çok rahattım ikinci de her şeyi yaşıyorum valla ve ikisi de erkek. Çok inanmayın böyle şeylere.
Melikeapakk Bukettt1 benimde ilk hamileliğimde bulantım kusmam hiçbirşey olmadı oğlum oldu bu sefer tam tersi bulantı kusma derkenn yine oğlum oluyor 🤣
Nurdan11_ Bukettt1 canım benim ilk gebeliğimde mide bulantım hiç yoktu kızdı. Şimdi çok var bakalım ne olacak cinsiyetimiz bende çok merak ediyorum 🤭
Bukettt1 İkisi de çok farklı olunca yazım dedim artık cinsiyeti öğrenmek için tahmin etmek için her şeyi yapıyoruz napalım 😂
Ozkanzynp Bukettt1 Ben ilk hamilleigimde aşırı mide bulantım vardı başka ağrım falan yoktu Kızım oldu Bu hamilleigimde mide bulantım yok ama belimin ağrısından digrulamiyorum bu erkek
Ozkanzynp Bukettt1 😀 ben de inanmam ama iste herkes de başından beri bu farklı o yüzden böyle sındır deyip durdu Tanıdığım başka biri de aynı seykeri yaşıyor ama ikinci hamillegi de kız oyuzden inanmamaya devam🤣