qwer890- Arkadaşlar son aylarda iyice artan özelikle geceleri ellerimde ve kollarımda uyuşma karıncalanma oluyor 8.ayımdayım sizde de oluyor mu aynı durum?
Ness0 qwer890- evet canım bana da çok oluyodu şu an 9. aydayım hala aynı ama şeker çıktı bende ondan mı oluyo acaba bilmiyorum
Sehnazs5 qwer890- ben doğum yapalı 27 gün oldu ama inanın ağlıyordum uyuşukluktan kolumda kemik bile çıktı o kadar dışardaki hamilelikte oldu
qwer890- Ness0 Karpal Tünel Sendromu deniyormuş. Coraspin kullanıyordum geçen hafta bıraktırdı doktorum acaba dedim kanla mı alakalı bir durum. Araştırdım biraz sık görülüyor diyor. Bende sizlere sorayım dedim. Tamam canım çok sağol 🌺
qwer890- Soztekin1 Geceleri özellikle sanki ödemde başladı zaten ödem tetikliyor deniyor. Hayırlısı ile inşallah bebeklerimizi kucağımıza alalım canım sağlıklı bir şekilde 🌺
qwer890- @“Sehnazs5”#p25952298pk, geçmiş olsun Allah beterinden korusun. Ben coraspin bıraktığım için acaba dedim ilacı bıraktım ondan mı. Ama normalmiş.