Deletedmom_52 ben Bağcılar medipolden aldım gebeliğim riskli olduğu için doktor kendisi verdi. Fakat doktorun takipli hastası değilseniz heyet raporu vermiyorlar diye biliyorum. Ocak ayındayız ve yıllık rapor süreleri Ocak ayında sıfırlanıyor. Dilerseniz sağlık ocağına gidip 10 günlük istirahat raporu alabilirsiniz