merve_karakoc_05 yaklaşık 80 kilo ile hamile kaldım, gidişata göre 100 kilo ile doğuracağım. Asla dikkat etmedim, canım ne istediyse yedim, ne hamburgerimden vazgeçtim ne tatlımdan, sağlık açısından dengeli olsun bari diye bol bol meyve de yedim, yoğurt yedim, süt içtim. Yani en dikkatsiz halimle bile 20 kilo aldım toplam. Doktor başta hızlı almışsın diye uyardı, sonra biraz diyetisyene danıştım ama max 1 ay uygulayabildim. O arada kilo almam da yavaşladı, son bi kaç tartı da iyi çok hızlı almıyorsun artık dedi doktor, o tabi sağlık açısından bakıyor, şekerim tansiyonum hiç bişeyim de çıkmadı 36 haftanın içindeyiz. Yalnız ben biraz hareketliydim. İşim öyle masanın başında akşama kadar oturayım işi değil, adliyede 4 dönüyordum, biraz o hareketlilik de kilo alımımı yavaşlattı, gelinen noktada doktorum da rahat ben de rahatım. Evet 100 kilo çok fazla ama veririz inş ya 😅