sedefyrs1101 Kızlar aşırı öksürük sebebiyle acile getirdiğim bebeğimi yoğun bakıma aldılar yoğun bakımdayız şuan serumdan antibiyotik tedavisi uygulanıyor. Tabi öksürük kanda enfeksiyondan değil baska sebeptenmiş. Yaşayan varmı kaç gün sürüyor bu tedavi ?
2pati1baby sedefyrs1101 ah çok geçmiş olsun😔Bu aralar bebekler ve çocuklar arasında salgın var , inş bir an önce toparlar 🙏
gamzosgamzos sedefyrs1101 kaç günlük bebeğiniz benim kızımın doğdugu gün enfeksiyon çıkmıştı 10 gün kuvozde kaldı antibiyotik tedavisi uyguladılar damardan Geçmiş olsun Rabbim şifa versin