Eşim ne istediğimi sordu 37.haftadayım. İhtiyacım olan herhangi bi şey yok şu an. Altınlı falan bi şey istemiyorum ama içinin rahat etmesi açısından acaba çocuk için bi altın hesabı açtırıp hediyesini oraya yatırım olarak yapmasını mı istesem bilmiyorum. Sizden de fikir almak isterim