Betul67 Kızlarrr koşun cinsiyetimizi 14+6 da öğrendik 💖💖💖 ama zarfta aldığım için akşama parti var. Çoook heyecanlıyım 🙏🏻 Erkek olursa Karel Ata Kız olursa Larin Alâ koymayı düşünüyoruz aama Alâ için net değiliz 💝