_tuuggcce_ Kaç yaşındasınız, kaç haftalıksınız ve doktora nereye, ne kadar ödüyorsunuz acaba merak ediyorum hanımlar 🥰 ben 24 yaşındayım, 8+2 hamileyim. Çayırova derman tıp merkezine gidiyorum. Yılbaşından önce 225 TL idi şimdi 300 TL olmuş muayene ücreti
Niidos _tuuggcce_ ben gebze yüzyıl koray özbaya gidiyorum. İki defa çayırova tıpta sibel hanıma gittim o zaman eylüldü ve 250₺ di muayenesi :) koray bey yılbaşından önce 425₺ di ama ben kendime sigorta yaptırdım ve şu an ne kadar bilmiyorum geçen sanki birşleri 600₺ civarı bi şey yazmıştı😐
_tuuggcce_ Niidos ya nasıl sigorta yaptırdınız acaba? Ben birkaç yer ile görüştüm hamile kalmadan önce yapılması lazımdı dediler hep bana
Niidos _tuuggcce_ demşrhayat iki can ile iletişime geçin isterseniz 8 aylık olun yine yapıyolar :) pişman değilim zira ben 13 bin vermiştim yani şuan baktığımız zaman oldukça akıllı bir tercih yapmış oldum,🤭