38 haftaya girdik dün sabahtan akşama kadar bir tuhaflık vardı gecede bebegin hareketlerini fazla hissetmeyince kadın dogum acile gittik çatı muayenesi oldum açıklık yok nst de bebegin kalp atışları sancim düzensiz cıktı cumaya kadar bekleyim cuma sabah yatıralım dedi sizce sezeryana mi alırlar yoksa suni sanci verip normal mi denerler çatı muaynesinden beri hem sancim hem de lekelenmem var