Yagmursnr ben yaşadım bebek için tehlikeli bir durum, benim haftam büyüktü zaten testen 2 gün sonra doğum yaptım
Sizin daha var ilaçla takip edilirsiniz ve 37+0 da doğum başlatılır değerler ilaçsız düşmezse, doğumunuz doğum haftasına girdiği gibi olacak büyük ihtimal ona göre ayarlayın kendinizi