Kızlar 7 haftalık hamileyim doktorum rutin gebelik testleri istedi yaptırdım bu arada tüp bebekle hamile kaldım doktorum özel olduğu için testleri devlet hastanesinde yaptırdım para vermemek için bugün sonuçlarımı aldım tsh(troid) 5,80 yüksek çıkmış 🤔henüz doktora göstermedim haftaya gidicem ama 😟 endişeliyim zararlımı bu durum