Sedanur97 Kızlar hangi takımı aldınız pijama takımı olarak hastane için nerden aldınız ? Link verir misiniz
Yesim52 Sedanur97 trendyoldan elitol marka önden düğmeli pamuk pijama takımı aldım. Lohusa takımları gereksiz geliyo bana.
Laika Sedanur97 suwenden aldım çok güzel indirimler vardı geçen ay şuan varmı pek bilmiorm suwen gecelik pijamlarna bayılıyorum
Yesim52 Sedanur97 kesinlikle öyşe dantelli güpürlü hepsi.. Ama ben normal zamanda giyebilceğim takımlar aldım.. Tavsiye ederim. Aldığım markanın da fiyatı uygun ve % 100 pamuklu
Yesim52 Sedanur97 https://ty.gl/wvtywyppwp https://ty.gl/t8hzxgyzsr https://ty.gl/wxaml96et5 Bu üçünü aldım giydim hatta cok rahat Normalde s beden giyerim m beden aldım
miniyo Sedanur97 Terlik henüz almadım ya ancak taç ile birlikte satılanlar var terlik+taç onlardan alacağım galiba çok yumuşak demişlerdi terlikleri için 😂
Oznurtopal Sedanur97 crocs vardı onu giyicem. Eskiden hastanede çalışıyordum renk renk alıyordum onlardan birini giyicem rahat çünkü 😌
Yesim52 Sedanur97 ben de onu cok sevdim. Ama hastaneye uzun kolluları götürcem. Tam kalıp alıcaksanız ona göre alırsınız. Ben sadece hamileyim diye m beden aldım
Yesim52 Sedanur97 ya canım benim normalde pijamalrım hep s bedendi ama bunları m aldıö arada zaten çok fark yok