Emine-bayar47 Kızlar ikli tarama testinde hcg değeri Yüksek çikan varmı doktor çok Korkut’u beni dedi özurlü çocuklardada öyle çıkıyo dn testi yaptır dedi bilemiyorum artık
Tubatgn Emine-bayar47 Benim çok yüksek çıktı ama bana öyle bir şey söylemedi doktorum Allah’a şükür sorunumuz yok
Mysmrt Emine-bayar47 benim de üçlü taramamda yüksek çıkmıştı iki doktora danıştım ikisi de onun kusur durumuyla alakalı olmadığını değişkenlik gösterebilen bir değer olduğunu söylediler önemsemediler şu an 34. Haftadayım bir şey olsa şimdiye kadar kontrollerde çıkardı heralde
Premsesssprenss Emine-bayar47 benim de HCG değerim yuksek çıktığı için ikili taramam kombine test yani yüksek risk çıkmıştı. Daha sonra tamamen içimiz rahat olsun diye fetal DNA yaptırdık. Şükür sonucu temiz geldi🤲 Allah tüm gebelerin yardımcısı olsun siz de içinizi ferah tutun Allahin izniyle bir şey yoktur🤲