Merhaba, 39+3 haftalığız. Bugün doktor kontrolümüzde suyumuzda biraz azalma var dedi doktor ve yakın takip istedi. Önümüzdeki 3 gün kontrole gelmemi ve nst istedi. Doğum kendiliğinden başlamaz ise suni sancı ile başlatmamız gerekebileceğini söyledi. Başına böyle bişey gelen ya da duyan var mı ? Doğumun kendiliğinden başlaması için önerisi olan ?