Canor Adetime 8 gün var bu ay bütün günleri değerlendirdik. Göğüste hassasiyet, adet olucakmışcasına iğne batmları kasıkta, koltuktan kalktığım gözüm kararıyor başım dönüyor. sizce test yapmalı mıyım yoksa beklemeli myim?
Balsesos Canor beklemelisin bence en doğru sonucu adetin gecikince alırsın aksi durumlar yanıltıcı olabilir
Asliormanci Canor 8 gün çok var daha kuzum pozitif çıksa bile kese oluşmadı bebek oluşmadı her şekilde bekleyeceksin
irem01 Canor benim de 5 gün var. Normalde hiç göğüs hassasiyeti olmazdı ilk defa bu ay hissediyorum. Bugün kasıklarda belimde sızı başladı hafiften. Bir de yorgunluk var. Az önce test yaptım ama çok hafif belli belirsiz bir çizgi gördüm sanki ama umutlanmak istemiyorum bıkac gün sonra tekrar yapcam
Dacmnt Tamam cnm 🌸 bi kaç gün önce kramp ve göğüs hassasiyetim daha fazlaydı sanki belirtilerim azaldı moralim bozuk o yüzden biraz 😓
Canor Dacmnt ama herkes belirti yaşıcak diye bir durum yok kii. Benim arkdaşım adet düzensiliği vardı. İlk denemelerinde hamile kalmış hiiç bir belirti yok şuan 3 aylık hamile. O yüzden moral bozmak yokk. Rabbim verceği zamanı bilir.🙏🏻🥹
Dacmnt Canor Ne iyi geldin bana öyle tabiki canım Rabbim hayırlı vakitte kolaylıkla nasip eylesin inşAllah herkesede bizlerede 🤲🏻 Bi kaybım var hiç çocuğumda yok ümitsizliğe kapıldığım oluyor o yüzden 🥺
Nisanurogn_ Bende bu ay ovülasyon testi ile yaptım adetime daha var ama böyle kasığımda batma oluyor normal de bu kadar çok olmaz yani hissetmem sizce var mıdır
Dacmnt Nisanurogn_ Sakin ol canım daha çok yeni en az 6 7 ay zaman tanıyın 1 seneye kadar çok normal. Ama madem düşünüyorsunuz bi kontrole gitseydin kadın doğum uzmanına
motherlion01 Nisanurogn_ canım daha çok yeni ama lütfen stres yapmamaya çalış kendini ona odaklama akışına bırak adet düzensizliğin yada herhangi bir sıkıntın yoksa içini ferah tut bence rabbim senin için en hayırlısını nasip etsin 🙏🏻
Seymapple Yapmayın aynı şekilde yapmıştım ve beklnti olduğu için vücut sizi kandırıyo. Yalancı belirtiler oluşmuştu. Ve vakti gelince test yaptım negatif sonrada adet oldum ve hüsrana uğradım. Daha sonraki ay yalancı belirtiler olmadı çünkü kandırmak istemedim kendimi. Adete 1 gun kala test yaptım negatıf cıktı. Ve adet oldum. 3. ay hiç önemsemedim. Ve adete 5 ve 3 gün kala erken gebelık testı yaptım negatıf cıktı yıne olmadı dedım 1 gun kala yıne yaptım ve çizgiyi gördüm hamileydim. O yüzden erkenden test yapıp kendinizi üzmeyin. Ve daha 1 hafta varken beklentiye girmetin vücut resmen siz öyle düşündüğünüz için yalancı belirtiler yaşatıyor.
Nisanurogn_ Dacmnt gitmeyi düşünüyorum ama bi en azından 6 ay geçmesini bekliyorum bakalım hayırlısı 😊
Dacmnt Nisanurogn_ Çocuk olmuyor diye değil genel bi kontrolden geçmen için söyledim. Genel bi tahlil ver hormon, vitamin ve kan değerlerine baktır doktor eşliğinde mutlaka
motherlion01 Dacmnt evet aslında evlendikten sonra genel bir muayene yaptırmamız gerekiyor bekarken önemsemiyoruz tabi orası ayrı bende evlendim 1 ay sonra doktora gittim adet düzensizliğim fln hiç olmadı bu zamana kadar ama en azından genel bir baktırıp herhangi bir sıkıntı var mı yok mu diye görmek istedim
Nisanurogn_ motherlion01 öyle akışına bırakmak lazım gerçekten hepimizin için hayırlısı olsun sağolun içim ferahladı bir nebze ☺️
Dacmnt Nisanurogn_ Gerisinide oluruna bırak canım en hayırlı vakitte kolaylıkla nasip olsun inşAllah isteyen herkese de bizlerede inşAllah 🤲🏻🌸