Zeynepsari34 doğuma kadar söylememek süpriz değil şok olur bence😂 bizim iki ailede uzak mesafede görmüyolar sürekli ama 2 tarafta cok heyecanlı. Her kontrolü soruyolar, resim video istiyolar. Onlar da bence bu heyecanı yaşamalı. Mesela 2 hafta önce teyzem vefat etti, ki evlendiğimiz gibi hadi torun istiyorum diyen biriydi😂 bebişi göremediği için çok üzgünüm ama en azından ultrason fotosu, videosu gördü bebişin odasını hazırlıklarını gördü bi nebze de olsa içim rahat. Hiç söylemeseydim ve bilmeden vefat etseydi kendimi affedemezdim herhalde.