bebisimoluyor Hanımlar merhaba ,normal doğum ve sezeryanli doğumda doğum süreci nasıl oluyor ve hastanede ortalama kaç gün kalıyoruz , yanımızda kaç kişi refakatçi olarak kalabiliyor bu süreçten birazcık bahsedebilirmisiniz
2pati1baby bebisimoluyor herhangi bir sıkıntı olmazsa normal doğumda ertesi gün çıkıosunuz. Sezeryanda da bazı özeller 2-3 gün bazıları ertesi gün çıkarıyor.
Cubukmakarna 2 gün kaliniyor. Hastaneye gore degisiyor. Benim hastanem rahatti 3 kisi vardi benden haric:)