Merhaba arkadaşlar ben hamlie değilim ama çocuk düşünmeye başladık fakat adet düzensizliği yaşadım 2 Ay sürdü bu süreçte de çok sıkıntı yaşadım ve çok ilaç içtim doktor horman ilaci ve mantar da varmış bnde onun içinde ilaç fitil vermişti o süreçte boğaz ağrısı baş dönmesi ve baş ağrısı halsizlik yorgunluk uykusuzluk miğde bulantı kafederiniz kusma kabızlık üşüme titreme nefes darlığı ve aşırı kilo kaybı yaşıyorum ne olduğunu anlamadım doktor doktor gezdim değerlem çok yüksek ve düşük çıktı kanımda enfeksiyon çıktı kirizler geçiriyorum sonra öğrendim ki guatr hastalığı çıktı bnde işte ultrason a gittim cerrah Dr dedi acil ameliyat alınacak bir durum değil dahiliye git dedi tiroit hormonların bir birine girmiş dahiliye git onlar kontrol edecekler sonra sıkıntı çıkarsa bna iletilecekler ameliyat vs vs olursun dedi bu arada jinekoloji Dr verdiği hormaon ilaçları içmeye devam ediyor ama cerrah Dr söylemeye unuttum neyse ki gün geçtikçe iyi oluyorum çok şükür adet oldum normalde bu gün bitmesi lazımdi 6 gün oldu ama hala çok kanamam var haftaya dahiliye gideceğim nasıl bir süreç bni bekliyor bilmiyorum ama sanki bebegjm olmayacak gibi hissediyorum o kadar istiyordum ki şuan aklıma bile gelmiyor heyecanlandir miyor bile sevemiyorum da bu neden ola biliyor bu durumu yaşıyan var sonra hamile kala bildiniz o duyguyu tekrar hisseder bildiniz mi bn ilesince çocuk arzusu başlar mi tekrardan bu ara bn 16 Şubat’ta 34 yaşında olucam bu yaşlarda hem gebelik hem tiroit ve guatr riskli olur mu çok uzun oldu kusura bakmayın lütfen yaşayan cevaplarsa sevinirim 🌺