Merhaba 10 hafta 5 günlük hamileyim. Hamileliğimin en başında kahverengi lekelenme oldu yerleşme diye düşündüm. 6. Haftada yine oldu doktor kese dışında minimal kanama alanı var dedi progestan verdi yaklaşık iki hafta kullandım. Geçti fakat 10.haftada tekrar oldu doktor kontrol etti kanama alanı yok bebek iyi belki adet döneminse ondan olabilir dedi devam ederse progestan verecekti sonradan azar azar lavabodayken geldi progestan başladık. Birkaç gündür gelmiyordu şimdi progestana rağmen peçeteye az da olsa geliyor neden oluyor sizce çok endişeliyim. Bu ara biraz hastayım stresliyim ondan mı oldu ki?