Merhaba arkadaşlar 7+ 3 deyim doktorumdan memnun değildim başka özel bir doktora gittim bebeği görüp kalp atışını duyduk ama ben rutin kontrol oluşturmak için başka doktora gidicem bebeğim 8 haftalık olarak görünüyormuş sizce bir daha kontrole kaçıncı haftaya randevu almam gerek