bgmztrk Herkese merhaba Dün kontrolümde doktorum tarafından Devit-3 damla ilacı verildi. Nasıl kullanım sağlayabilirim. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Kubrak2016 bgmztrk Devit 3 demir ilacı değil yanlış yazmışsınız ☺️ d vitamini☺️ ekmeğe damlatabilirsiniz veya suya, yağlı bir öğünün ardından almanız emilim açısından daha iyi olur☺️
bgmztrk Kubrak2016 bilmiyordum dün konuştuğumuz sırada da demir ilaci olarak konuşunca aklımda o şekilde kalmış o zaman teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 😊
Elifdamlayildiz Benimde sağlık ocağında ki ebem verdi daha kullanmaya başlamadım bile hiç kullanasim yok☹️😑