Nazlimom Şuan ıphone 11 kullanıyorum 12 pro alacağım sizce farkı ne almalımıyım param ona yetiyor gönül isterdi 14 pro almak😂😃
birminnosannesi_ Nazlimom oyyy telefonlar olmuş 30-50 bin tl😂çok zor😂anca bebişi kreşe bırakıp işe gidicem de öyle
denizarenmom Nazlimom hic gerek yok derim🫣 11-12 ayni 13-14 ayni 11i degistirmek istersen 12 yerine kesinlikle 13e gec
Rmysbyzt Nazlimom ben 12 pro max kullanıyorum valla memnunum gayet☺️ gönül 14 pro max ister tabide fark yok bence yani ne biliyim🫣😂
Nazlimom denizarenmom 13 istiyorum ama oda pahalı ya onda sinematik çekim var sırf onun icin istiyorum belki temiz 2. El bulursam alabilirim😂😂 11 cok ağır ama 12 nin dış görünüşü kare galiba
denizarenmom Nazlimom temiz bulursan kacirma 🫣 bende de 11 var gecersem 12ye gecmem 13e gecerim aralarinda cok fark yok