semaa_ kızlarr bugün tam 14+0 oldukk inşâAllah cok sağlıklıdır ve cinsiyetinizi öğreniriz 😍 sevincimi burada da paylaşmak istedim ☺❤
semaa_ kucukbebek çok şükür sağlıklısı sadece benim değerlerim düşmüş ama bebiş gayet iyidi hamd olsunn
Rumeysa6115 semaa_ ay ay maşallah benimde kızçem gelecek Allah’ın izniyle hepimiz sagsalim kucağımıza alalım 🥰