Mev48- Kızlar 4+5 deyim en son beta hcg değerim 1000 çıktı. Şuan beyazımsı akıntı ile birlikte çok çok açık kahverengimsi lekelenmem var peçeteye sildikçe geliyo sadece ağrım falan yok. Sizce sıkıntı yaratır mı bu durum?
Dacmnt Mev48- Doktorunla durumu paylaş bence belki progestan başlatır canım ama içini ferah tut stres yapma kendine
Iscn Mev48- bikaç gune geçecektır benim kanamayla başladı kahverngıye sonra bitti yerleşme kanamasıymiş☺️
hulyaakgn34- Gebeliğin hiçbir döneminde lekelenme normal değildir canım kesinlikle bi muayene ol haftan çok küçük ilaç başlatırlar