Mrdnkizi 35 haftalıkken 4 defa 100e vuran sancılarım vardı, serum vs durdurdular. Zaten sezeryan olacaktım, benim kalp rahatsızlığım ve oğlumun boynunda kordon olduğu için. Doktorum her an gelebilir 37de de alalım dedi, çünkü 2 3 gün sonrası bayramdı ve doktorum olmayacaktı. Oğlumunda gelişimi ileride olduğu için o şekilde aldılar. Ama ben hiç sancı hissetmedim