Kubra_56 18 haftalık gebeyim bir gündür bebeğimi hissetmiyorum öncesinde karnımda sertliğini ve hangi tarafta olduğunu hissediyordum ufaktan hareketlerini de. Ama dünden bugüne hiç bir şekilde hissetmiyorum korkuyorum acaba bir şey mi oldu 😢
umena Kubra_56 su an düzensiz hissetmeniz aşırı normal bir gün hissedip üç gün hissetmeyebilirsiniz korkmayın tatlı yiyin solunuza uzanın
Minisanne12 Kubra_56 18 hafta çok erken daha. Net hareketleri hissedebilmek icin en azından 20. Haftaya kadar bekleyebilirsin. Çok endişe edersen sağlık ocağına kalp atışını dinlemek veya doktora muayeneye gidebilirsin. Ama dediğim gibi herhangi bir ağrı sancı kanama yoksa bebek rahat rahat uyuyordur annesi🌹
efeduru Kubra_56 ama 18 hafta duzenli hissetmeniz icin cok kucuk merak etmeyin 20li haftalarin sonlarina dogru net hissedersiniz
Deletedmom_116 Kız benis küsmüş olmasın😂😂🙈benim oğlan kusuyo bana arada kızıyorum kziar kızmaz kusuyo babası yanasiyo konusuyo sonra hareketleniyo 😂😂
Kubra_56 Minisanne12 evet erken biliyorum ikinci gebeliğim ama ne bilim biran tereddüt ediyor insan😢 ama uyansın arada bir varlığını göstersin
Kubra_56 Gizem53 yaptım dediğinizi ama hala kıpırdama yok karnımda sertliğini bile hissetmiyorum o beni çok endiselendiriyor