sunmomy bende 33. Hafta içindeyim. tam olarak bu gece yaşadım. Sol tarafım ağrıdığı için bikaç dakika sağa yatayım istedim kasıklarıma kramp girdi. Sonrası karnım taş gibi oldu. Bebeğim bi yerde toplandı ve belime ağrılar girmeye başladı. Doktorum bana önlem amaçlı sancı kesici vermişti. 28. haftadan beri kullanıyorum. Nidicard. Hemen bir tane içtim. Şimdi biraz daha iyiyim ama öğlen kontrole gidicem 🙏🏼