32+5 te ufaktan kabızlık problemi yaşarken doktorum sade kefiri önerdi ama sade içemezsen de evde meyvelerle tatlandırabilirsin demişti. Normalde asssla sade kefir içemem denemek için meyveli bir karışım yaptım
1 adet muz+ 1 avuç ceviz + 1 tatlı kaşığı bal
Cidden çookkk lezzetli oldu, artık bol bol içerim.
Kefir zaten faydalı muz ceviz de bebişe kilo aldırıyor. Yarasın inşallah 🤲
