Kurabiye93 Merhabalar Medipolde Dr.Elif Çiler Eren e giden oldumu muayene ve Doğum için ? Tavsiye ediyormusumuz özellikle Doğum sürecinde ilgilimi ☺️☺️
Beyaz34 Kurabiye93 ben hiç memnun kalmadım normal doğum yaptım direk kesti birsürü dikişim var 1 ay olacak hala oturamıyorum doğumdan sonra hemen gitti dikiş bile atmadı asistana bıraktı beni tam 1 bucuk saat dikiş atıldı bağıra bağıra öldüm hiç uyusmadıı ölüyorum sandım yüzüme gözüme kan attıı 1 haftada geçemdi yüzümdeki gözümdeki izler asla tavsiye etmiyorum
Kayrabera8 2 Doğum yaptım onunla haftaya tekrar doğumum olacak çok iyi bir doktordur alanında, hastanenin personeli ona gider genellikle memnuniyetten dolayı
Kurabiye93 Kayrabera8 Dikişleri iyimidir memnunmusunuz yada bilginiz varmı estetik açısındanda korkuyorum
Kurabiye93 Kayrabera8 Merhaba Doğumunuz gerçekleştim Elif hanım ile ? Nasıl geçti memnunmusunhz özellikle dikişler açısından bende kendisine gidiyorum daha yeni cok merak ettim 🌸
Kayrabera8 Bugün kontrolüm var , haftaya da doğum inş kızlar, çabucak geçti sanki 🥰çok heyecanlıyım artık bebeğime kavuşacağım
Kurabiye93 Kayrabera8 Çok heyecanlı mutluluğunuz daim olsun sağlıkla gelsin inşallah Doğum sonrası bızımlede paylaşırsanız seviniriz deneyiminizi 🌸
Mervegnccmz Berbat bi dr aklı olan gitmesin.Plesantadan ayrılmış çocuğum acil sezeryana aldı doğum esnasımda bana utanmadan! ‘bu çocuğu büyütememişsin’ diyen bir şahıs. Bide tavsiye üzerine ayrıca yorumlara bakarak gitmiştim. İlk gün zaten beni pek sevmezler demişti. Keşke ciddiye alsaydım! 35. Haftada başladığım için kendisine yoldan da dönemedim. Uzak durun. Zaten medipol doktorlarıını ve hastanelerini diğer doktorlar sevmiyor. Fahrettinin uyguladığı ambargolar yüzünden.