bsr0101 kızlar erken doğum riskimden dolayı aşımı geç yaptılar ilk dozunu dün oldum gece kol ağrısından hiç uyumadım balon gibi şişti ishal oldum bulantım var bütün vücudum dökülüyor resmen belden aşağım tutmuyor böyle olan oldu mu normal mi bunlar
Ozgee123 bsr0101 bende 28.haftada oldum aşısımı bi sıkıntı olmaz yapalım daha iyi olur hatta dedi hemşire
Bskaymazz bsr0101 Bende kol ağrısı dışında herhangi bir sıkıntı yapmadı. Kolunuza buz uygulayın ve kolun üzerine yatmamaya çalışın.