minikprens_71 Hayırlısıyla oğlum olacak inşallah. Allah hiç kimsenin kollarını boş bırakmasın🙏🏻 İlk isim olarak “EVREN” düşündük tabi benim aklım da bir de “ATLAS” var. Ama eşimle benim ortak kararımız evren oldu. Sizce evren isminin yanına başka ne isim yakışır?
Asiye21 minikprens_71 Bence tek başına güzel bi isim. Ama Berk ismini önerebilirim. Evren Berk veya Berk Evren. Başka isim gelmiyor aklıma🤗
minikprens_71 Asiye21 evet tek başına güzel fakat ben hep ikinci bir ismim olsun istemişimdir. Oğlum da eğer iki isim kullanmak isterse diye düşündüm kullanmak istemezse tek ismini söyler herkese🥰 Berk güzel isim yanına da uyumlu olmuş teşekkür ederiz💫
minikprens_71 SemaEmre05 çok uyumlu olmuş fakat Ali ismi aile de var o yüzden başka bir isim varsa aklınız da çok isterim duymayı ve ayrıca çok teşekkür ederiz fikriniz için🥰💕
KeremikoBayky Evren tek başına çok güzel 👍🏻👍🏻 Az bilinen yada az kullanılar isim tercih edenler arasında açık ara en hoşuma giden oldu. Benim oğlumda kerem olacak
minikprens_71 KeremikoBayky evet ben de bunun için uğraştım hem az bilinen hem de anlamlı olsun istedim. Oldu da ama bir de yanına ek olarak oğlum kullanmak isterse kullanabileceği bir isim arıyorum. Kerem de çok güzel bir isim Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰