Yesim52 Aleyna0234 doktora göre değişir. Benim doktorum 34 e kadar ayda bir çağırdı sonrası haftada bir. Bazıları 28 den sonra 2 haftada bir de çağırabiliyomuş.
Nutelllaa Aleyna0234 ayda bır 34 e kadar 34 den sonra haftada bir benim doktorumda ama ben 30dan sonra iki haftada bı gitmeye başladım
Sevvl Aleyna0234 ikiz olduğu için birde zaten normal kadın doğum doktoru da haftada bir gel diyordu ama sancılarım vardı beneım sizide 2 haftada bir çağırabilir dedikleri gibi bazı doktorlar 32 den somra sıklaştırıypr