Rabiaaa46 ben hamileliğimin başından beri her gün 1 saat yol gidip işe gidiyorum 1 saat de geri geliyorum 10 hafta oldum çok şükür sorun yok. Doktorum hamile olmadan nasılsanız öyle devam edin demişti. Ki ben servisle gidiyorum düşünün ne kadar saçma sürdüklerini kendi arabanız ile gitmek daha konforlu olacaktır🤗