Tbayram Şu an için renge takılmadan beyazları kapatayım moduna geçtim. Hamile kalmayı planlıyorum diye açık renk saçlarımı koyu kahveye boyadım. Mizacımı o kadar sert gösterdi ki, dipten beyaz geliyor ama aktığı yok. Biraz rengini kırmak ve beyazları kapamak istiyorum. Baya pişmanım birkaç ay diple gezebilirmişim koyuya geçmeye gerek yokmuş ☺️