sfnr0 Kizlar merhaba, sağlık ocağından arayıp onlarında takip etmesi gerektiğini söylediler. Ama hem sağlık ocağı hem özele gitmek zor geliyor açıkçası. Doktorum yonlendirmedigi sürece sağlık ocağına gitmek istemiyorum. Bir sorun olur mu?
Yesim52 sfnr0 bence gitmelisiniz. Ben 2 kere aşı için gittim 2 kere de rutin bilgiler için gittim en son 35 haftada gittim. Bundan sonra artık bebek doğunca gel dediler.
Tubatgn sfnr0 Doktorunuz yönlendirmez zaten aile hekimi farklı bir olay. Hamileliğinizi takip edecekler doğumdan sonra bebeğinizi takip edecekler orada
Sersel_15 sfnr0 ben hem özele hem devlete hemde sağlık ocağına gidiyorum bebeğimin sağlığı için giderim sıkıntı değil zaten sağlık ocağından sadece aşı için çağırıyorlar
Buseniizz sfnr0 baştan sona takibinizi en güzel şekilde Sağlık Ocağı da yapıyor ve çok da güzel ilgileniyorlar iş yerimin oradaydı Sağlık Ocağım arada bir arayıp kontrolllerimi sorarlardı kan tahlili idrar veriyordum şimdi işten ayrıldığım için evime yakın Sağlık Ocağına gidiyorum oradaki doktorumda çok tatlı çok iyi son haftalarımdayım arayıp nasılsınız ağrınız var mı felan diye soruyor tahlillerimi sorup bilgi veriyor bu arada bende özel takipliyim
sfnr0 Buseniizz açıkçası ben doktoru pek sevemedim. Tahlil için gittiğimde hemsirem yok yarın gel dedi. Ben de ona kızdım yani. Hem hamileyim hem çalışıyorum her gün sana mı geleceğim
Asiye21 sfnr0 Sadece aşı için gidiyorsunuz onun dışında çok nadir olarak arıyorlar bi durum var mı gibisinden haber alıyorlar. Bebek doğduktan sonra takibi için gitmeniz gerekiyor.
Ersagununannesi sfnr0 devlet zorunlu tuttuğu için takip etmek zorundalar. Benim ebem de bu takip işini gönüllü yapmıyor o yüzden mümkün mertebe gitmiyorum. 30 haftalık oldum 3 kere gitmişimdir.
Bzdmr sfnr0 sağlık ocağına kaydınızı yaptırın aşılara gidersiniz sadece ben öyle yaptım aşılara gittim bir kezde ilaçlarım bitmişti onları yazdırmaya gittim zaten arayan soran takip edende yok
alangoya_ sfnr0 canım tetenoz aşısı 4 kez de gebelik izlem yapıyorlar ayrıca doğum sonrası bebeğinizin aşıları da sağlık ocağında yapılıyor gitmenizi tavsiye ederim
edaa1402 @Tubatgn yoo benim kadın doktorum dedi burda rutin kontrol için boşa para vermeni istemem sağlık ocağında kan tahlililerini yaptır bana da gönder demişti hatta Sağlık ocağının verdiği tarihten önce git dedi her kadın doğum doktoru aynı değil demek ki
Tubatgn edaa1402 Bende zaten onu diyorum illa doktor demesine gerek yok git diye :) bunu doktorun demesine gerek yok yani
edaa1402 @Gizem53 bence gerekli kalp atış idrar verme kan alma tansiyon ve kilo takibi yapılıyor bana her ay da arıyorlar yada şu gel diye not düşüyorlar sizin oralar öyle değil demek ki
Tire35 edaa1402 bebeğin kalp atışlarının dinlendiğini bilmiyordum hemşirem ben seni arıycam demişti ama hiç aramadı 16 haftam bitiyo acaba ne zaman çağırıyorlar
Tugcelb sfnr0 bende gebelik kaydı yaptırmak için gitmiştim. Daha sonra hiç gitmedim özele gidiyorum. Hemşire arada arayıp bilgilerimi soruyor zaten e nabızdan görüyoruz tahlillerinizi diye. 38 haftadayım 3 kere felan aramışlardır
edaa1402 @Tubatgn yaniiii işte 👍🏻 benim demirim düşüktür ne olur ne olmaz diye gidiyorum kan vermeeye olmasa da giderdim gebelik başka bişe çünkü insan çocuğunu düşünmeli ilk önce artık 😉
Tubatgn edaa1402 Ben her şeyde gidiyorum zor gelmemeli bence hastane farklı sağlık ocağı farklı yeri geliyor hastaneye hemen gidemiyoruz çünkü 😊