Ben 4+4 te gitmiştim kese de yoktu çok üzüldüm 5+4 te gittim kese vardı cok şükür. Sonra 9. Haftaya kadar kalp atışına bile gitmedim erken gidince bişeyler tam olusmamıs oluyo bosuna üzülüyorum diye. 9+1 de kalp atısına gidince hareketlerini bile gördüm elleri kolları hiç durmuyodu😊 o yüzden canını sıkma zamanla oluşuyor hepsi İnşallah.