Arkadaşlar, 12+3 üz. Kasıklarım tam böyle alt sınırdan ( özel bölge bitişi ile kasık çizgisi başlangıcı diyebilirim ) acıyor tam ağrı da diyemiyorum. Bazen de belime vuruyor. Randevuma 1,5 hafta var. Endişelenmeli miyim sizce ya da randevumu beklemeden gitmeli miyim? ( eklemeyi unuttum ) akıntımda da artış söz konusu rengi ya da kokusunda değişiklik yok.