seymaatk13 5 aya yakın kullandım memnundumda ama geceleri çok fazla çiş sizdirmaya başladı gündüzde aynı şekilde kaka yaptığında sırtına kadar çıkıyodu. Bı gün bim kapalıydı gittim sleepy aldım o günden sonra asla bim bezi almayı düşünmüyorum fiyatlar hemen hemen aynı zaten ne sızdırma yaşadım ne başka bişey az bişey pişik oldu ama o zaten BİM’in bezinde de oluyodu