teachervera Rojin_minaz Kızıma Lavin ya da Vera adını vermek istiyordm ama Aden oldu hem eşimle ilk buluştuğmz mekanın adı idi hem oğlumun adı Aren uyumlu olsun dedik
ROJIN27_47 Rojin_minaz bebeğim kız olursa masal ismini istiyorum. Şu isimleride beğeniyorum Hilal Meryem Ecrin Yüsra Elif
Misraaaaaaa Ben kendi adımı önereceğim 🤭 mısra pek bilindik bir isim değil Türkiye de az en fazla istanbulda var 🤭 anlamı şiirdeki dizeler. Benim bebiş kız olsaydı lidya koymak istiyordum ama sanırım erkek doktor öyle dedi 12+1 de 🤷♀️