Hazal_inci
Ben çok sıkıntı çektim bel ve kalça ağrısından yürüyemiyordum eşimden destek almadan bir ayağımı sürüyerek yürüdüm bir hafta sağ kalçama vurduğu için ağrı ama sonra farkettim ki hiç oturmuyorum ben hep ayaktayım evde hamile değilmişim gibi işlerime devam ediyorum çok olmasa da ağır kaldırıyorum falan hemen istirahat moduna geçtim bir iki gün dinlendim uzandım bir iki gün azar azar işlerimi yaptım yani fırsat buldukça yattım dinlendim sonra geçti belim çok şükür