mom_3 kızlar iğnemin 17. günümdeyim dün ve bugün erken gebelik çok silikti normal gebelik testi silik bile değildi ne yapmalıyım sizce
Susu_09 mom_3 14. Gün normal test çıkmıştı geç döllenme oluyormus bazen 2 gün sonra tekrarlayın isterseniz
CansuDRY mom_3 Yumurta iğne olur olmaz çatlamamış olabiliyor. 2-3 gün sonra çatlıyor. Öyle olunca geç döllenme oluyor.
cancik Benim 14. 15. Günümde miratech erken gebelikte pozitif çıktı 16. 17. Gün negatif galiba iğne etkisiydş çok sinirlerim bozuldu hala adet de olmadım inşallah sizin vardır
cancik mom_3 çatlatma iğnesiyle geç döllenme olabiliyor mu fikriniz var mı? Ben de 17. Günümdeyim çok zor ve ikinci iğnem bu benim