svmeybgl hayır canım 6. Aya kadar herşey normal dediler 6. Aydan sonrA yemekte yesem sütte içsem hiç bir işe yaramadı qelişmedi 2 ay o şekilde beklettiler hastanede yattım sürekli karnından durdukça kilo almasa da gözü kulağı kendi gelişir diyerek gözetim altında yattım en son da seEeyanla aldılar işte bu yüzden beslenmek şart ben hiç süt yumurta yemedim 20 kilo aldım yediklerimden ama hiç çocuğa yarat birşey yemedim o yüzden kusıyorum diyip yememezlik yapmayın başım yandı benim sizin yanmason