Merhaba aynı durumu bende yaşadım şuan 13. Haftadayım hala progestan hap kullanıyorum önce kese etrafındaydı az az geldiği için kanama evde bol bol dinlen yat ama yürümeyi de ihmal etme demişti Dr progestan da geçti sonradan tekrarladı size tavsiyem ben çalıştığım için yapamadım Evde dinlenin yavaş yavaş yürüyün ağır vs. Kesinlikle kaldırmıyın gibi çok geçmiş olsun.