Kubra_6 Blut 38+2 günlüğüz beklemedeyiz ne ağrı var ne başka birşey artık biran önce sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza alalım yavrularımızı 😍🙏🏻
ayla__ Blut yarın 39 oluyorum nasıl geçti diye sorarsan da mide yanması gece uyuyamama vs oldu bende bide çok agirlastim ya iki adım atsam nefes nefese kalıyorum oğlumun da geleceği yok gibi
Gamzeeee16 Blut Bugün 38 olduk geçsin artık şu zamanlar diyorum sağlıkla kucağımıza alalım kaburgalarıma inanılmaz baskı yapıyor şuan
Dilara556 Blut 39+5 den selamlar 🖖 Ocak bebişleri doğmuyor niyeyese inatla geçmiyor zaman tık yok ya böyle bir şey olamaz
Bilgeszr Blut bizde bugün tam 38 hafta olduk arada bi kasılmalar oluyor muayene günümdü bugün suyum ve bebeğin pozisyon normal dedi nst de de sıkıntı cıkmadı bklm ne zaman gelecek 🥰
Blut @Dilara556 oo baya sonuna gelmişsiniz her an her şey olabilir 🥹☺️bizde de tık yok sanırım 40 ı devircez😀
Blut @Bilgeszr bende pazartesi gitmiştim suyumun yavaş yavaş azaldığını söyledi nst de sancım az çıktı zaten gün içinde agrılarım oluyır ama şiddetli değil bakalım ne gelicek ☺️🥰