K-dg-c Kızlar 32+1 deyim bebek hareket ederken bazen aşırı ağrı oluyor bu normal mi ? Birde akıntım arttı bir kaç gündür normal mi bu haftalarda.
Kubrabsyg45 K-dg-c hareketleri sertleşti yüksek ihtimal benimde şuan öyle. Acıtıyor bayağı. Akıntı da oluyor bazen hareket ediyor alttan vurunca direkt geldiğini hissedemiyirim
Edafmo K-dg-c 32+5teyim, geçen hafta kontrole gittiğimde sordum hareket ederken ki ağrıları normal dedi doktorum. Büyüdüğü ve yeri daraldığı için daha çok hissetmeye başlamışız ondanmış. Akıntı da belki enfeksiyon belirtisi olabilir kokulu ya da renkliyse.
Nutelllaa K-dg-c bende 32 olucam suyum geldi zannediyorum o kadar çok akıntı oluyor ki şüphe etmeye başladım artık
K-dg-c Kubrabsyg45 normal o zaman bu haftalarda böyle şeyler Edafmo enfeksiyon zaten başından beri sürekli var bende çok dikkat ediyorum ama oluyor 🤷🏻♀️
Edafmo K-dg-c hamilelikte daha da kolay kapıyoruz enfeksiyonu malesef ama çok dikkatli olmak lazım hamileyken riskli olabiliyor
K-dg-c Edafmo ben aşırı derecede dikkat ediyorum normalde bir bardak suyla günü geçirirdim en az 2 litre su içiyorum iki üç kez çamaşır değiştiriyorum ama yinede oluyor artık dikkat etsemde yapacak bişeyde yok oluyor ama akıntı önceden bu kadar olmuyordu bir kaç gündür fazlalaştı haftalar ilerledikçede mi artıyor onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Edafmo K-dg-c benim akıntım var beyaz ve baya koyu akışkan değil yani sağlık ocağındaki ebe normal demişti ama yine de kadın doğum doktoruna sormak lazım