RabiaKose Kızlar ikinci ve bebeğime hamileyim, 15ay önce doğum yaptım. 4000₺ ye yapmıştım şimdi bir öğrendim ki 12000₺ olmuş şaka mı yaaaa bu kadar olmaz!? Anadolu yakası Dr önerisi olan var mı? Ücretler hakkında bilgi verebilir misiniz?
Nazyapiyo_ya RabiaKose bacım sen yine iyisin 25 bin tl fiyat verdiler bana ssvd yapıcam muhtemelen epidurali vs vs 30 bine gelicek 😑
RabiaKose Nazyapiyo_ya ya evet zaten geldiğim hastane butik hastane çok büyük değil lüks vs değil sadece doktorumu çok seviyorum ama şok geçirdim az önce 😂😂😂😂 siz nerede yapacaksınız?
hulyaakgn34- Ben gebeliğimi aralık ayında öğrendim 2. Gebeliğim ve hemen hastaneye doğum için kapora yatırdım 500 tl yani yeni yıl zammı olmadan eski fiyttan olacak 5900 e keşke sizde hastanenizle yeni yıl öncesi görüşme yapsaydınız