Tosbik17 Kızlarr Kimse yok mu :) bugun 15. Günüm 13. Günden beri kaset testte pozitif görüyorum silik bir şekilde dün beta baktırdm 14 cıktı bugün kaset test yaptım koyulaşması gerekmezmi değeeim artıyorsa adetime 3 gün var
Tosbik17 Oznur_ece65 Evet canım pozitif görünüyorda beta 14ken 2 gün sonra yükselen oldu mu yükselir mii
Oznur_ece65 Tosbik17 daha yapmadığım için bilmiyorum ama genel mesajları okuduğumds olan çok olmuş iki gün sonra tekrarla sonra hastaneye kan verirsin 🤲bende birazdan yapacağım 17 gün benimde rabbim buraya çok şükür hamileyiz mesajını yazmayı nasip etsin inşallah kimsenin elini boş bırakmasın inşallah 🤲hayırlı haberlerle gelelim
Hkgezer Tosbik17 12.günü 4 çıkmıştı test de silikti 14. Gün yine silikti aynı şekilde kan 27 çıktı 2 gün sonra yani 16. Gün aynı şekilde silik ve kan 89 du demem o ki en güvenilir olanı kan
Tosbik17 Oznur_ece65 inşAllah ya inşAllah ama senin 17 gün olmus neyi bekliyooon yoksa ben mi cok sabırsızım beni de bilgilendir olur muu
mom_3 Oznur_ece65 benimde bugun 17. günüm erken gebelik cok silikti ama normal gebelik negatifti anlamadım
Oznur_ece65 Tosbik17 😂😂Ayyy kız benim yakınlarda eczane yok kaynanamla oturuyorum çıkamıyorum da anca bugün eşim fırsat buldu Hem bide çok kafaya takmadım nasip dedim acele de etmk istemedim bugün de adet günümdü olmadım 🤲sıkıntı en büyük negatifliktir unutmayalım stresi at pozitif al🤲🤲🧿🧿
mom_3 Tosbik17 bugüm kan verdim zaten adetimden 3 gün geçti bakalım hayırlsıı normalde çatlatma iğnesinden kaç gün sonra adet olunuyo