Zeynep_sinemm Dün kasıklarımda çok ağrı vardı en son bacaklarıma vurdu ve hastaneye gittim enfeksiyon çıktı antibiyotik yazdı siz enfeksiyonu geçirmek için neler yaptınız
AyFa1608 Zeynep_sinemm verdikleri ilacı kullan bol su iç idrarını tutma hiç ve sık sık iç çamaşırı değiştir 🙂
Xsare Zeynep_sinemm 33 haftalık hamileyim en baskından beri uğraşıyorum 2 haftadır antibiyotik kullanıyorum biri geçirmedi diğeri gecirdimi diye tahlil verdim bugün bekliyorum Rabbim hepimize şifa versin hamilelerin genel sorunu
Zeynep_sinemm AyFa1608 aslında çok dikkat ediyorum suyu bu hafta çok icemedim mide bulantım başladığı için birde nioli yağı varmış ondan sipariş etmek istiyorum
AyFa1608 Zeynep_sinemm nioli yağını iyice araştır kullan bende alıcaktım bi ara hanilrler her yapı kullanamıyormuş iyice araştır canım yanlış bişey yapma veya doktoruna sor. Ne kadar dikkat edersen et hamilelikte kaçınılmaz oluyor enfeksiyon malesef
Zeynep_sinemm Xsare aminn cümlemize gerçekten çok zor yaa hamile olduğumdan beri aynı şeyi yaşıyorum geçmiyorda