gulsumd1 0-3 bence az alma. Kusma, memeden süt akması, çocuğun ağzından süt akması veya bezden kaka taşması olayı çok oluyor ilk zamanlar bol bol yedeğe ihtiyacı oluyor insanın. Kim çıkarıyor az al lafını bilmiyorum belki çok çok uzun giyemez ama yedeksiz olmak çok daha kötü bence
Ben en geç Mart başı görünüyor doğumum
20 tane zıbın uzun kollu kısa kollu askılı karışık
10 tane tulum şapkalı eldivenli olanlar var içlerinde
5 tane de alt üst takım aldım.
Sürekli yıkamaya ya da kurutmaya fırsatım olmayabilir, çevremdekilerde böyle söyledi o yüzden hep yedekli gittim ben